Центр надання адміністративних послуг

Нехворощанська територіальна громада

Видача витягу з реєстру територіальної громади


Ідентифікатор послуги: 00038

Повна назва: Видача витягу з реєстру територіальної громади

Інформація про послугу: Витяг з реєстру територіальної громади - документ у паперовій або електронній формі, що підтверджує відомості про місце проживання (перебування) особи або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час формування витягу. Витяг можна отримати через Портал "Дія", мобільний додаток "Дія" або особисто звернувшись до органу реєстрації або центру надання адміністративних послуг.

Строк: В електронній формі: 2 дні (Хвилин); 1 день (календарні)

Вартість: В електронній формі: Безоплатне надання; Безоплатне надання

Строк та вартість надання послуги

В електронній формі

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 2 дні (Хвилин)

Звичайне надання

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 1 день (календарні)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад
  • Центр надання адміністративних послуг
  • Мобільний додаток Порталу Дія (Дія)
  • Єдиний державний вебпортал електронних послуг (Портал Дія)

Хто і як може подати заяву:
  • заявник: письмово; особисто; online: https://diia.gov.ua/services/vityag-z-reyestru-teritorialnoyi-gromadi
  • представник заявника: письмово; особисто

Хто може звернутися: фізична особа

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Заява про видачу Витягу.
  • Паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні.
  • Документ, що підтверджує право власності на житло (у разі звернення за витягом власника житла).
  • Документ, що підтверджує повноваження представника (у разі подання заяви законним представником).

Умови і випадки надання

За заявою особи, яка декларує або реєструє місце проживання (перебування), власника (співвласника) житла, представників, законних представників особи або власника (співвласника) житла, уповноваженої особи житла, іпотекодержателя або довірчого власника орган реєстрації видає витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи, виключення інформації з реєстру територіальної громади про місце проживання (перебування) особи.Заява подається суб’єктом звернення в один із таких способів:- в електронній формі - засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг;- у паперовій формі - під час особистого відвідування органу реєстрації.За запитом суб’єкта звернення витяг може містити інформацію про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування), про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) або про скасування декларування/реєстрації місця проживання (перебування) на підставі відомостей, що містяться у відомчій інформаційній системі ДМС, які надійшли від органів реєстрації на дату формування такого витягу.Для посвідчення особи суб’єкта звернення під час особистого відвідування органу реєстрації пред’являється паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні. У разі звернення законним представником (представником) додатково подається документ, що посвідчує його особу та підтверджує повноваження. У разі звернення за отриманням витягу власником житла додатково подається документ, що підтверджує право власності на житло.Витяг у паперовій формі видається працівником органу реєстрації або центру надання адміністративних послуг особі або її законному представнику (представнику), що подали паспортний документ та документ, що підтверджує право власності на житло (у разі звернення за витягом власника житла), повноваження законного представника (представника), після перевірки їх належності та дійсності.За зверненням особи, законного представника (представника) витяг із реєстру територіальної громади також може містити інформацію про попередні періоди задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи в адміністративно-територіальній одиниці за місцем звернення особи.Витяги з реєстру територіальної громади, отримані в електронній або паперовій формі, мають однакову юридичну силу.У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються: документ, що посвідчує особу представника; документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками дитини.


Результати та способи отримання результату
  • Отримання витягу з реєстру територіальної громади або відмова у видачі витягу з реєстру територіальної громади.
  • Строк та вартість надання послуги

    В електронній формі

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 2 дні (Хвилин)

    Звичайне надання

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 1 день (календарні)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • Заявник не подав або подав не у повному обсязі необхідні документи.
    • У поданих заявником документах або відомостях містяться недостовірні відомості.

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України "Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні" ст. 26
    • Постанова КМУ від 07.02.2022 №265 "Порядок декларування та реєстрації місця проживання (перебування)"